Eredményesen és sikeresen lezárt fejlesztési projektek az elmúlt évekből:
2024 Porsche Audit
A Porsche márka magyarországi és bulgáriai márkakereskedéseinek auditja (együttműködve az MSXi-vel).
- Értékesítési audit
2023-2024 CitNOW fejlesztés (Ford, BMW)
Szerviz videócheck szolgáltatás bevezetése (Ford) és fejlesztése (BMW) a magyarországi hálózatokban.
- A járművekről állapotfelmérő videók készítése és elküldése az ügyfeleknek
2023-2024 MG Audit
Az MG márka magyarországi márkakereskedői hálózatának kereskedői auditja (együttműködve az MSXi-vel).
- Értékesítési, vevőszolgálati és management terület
2023-2024 Transintertop Kft. szervizterület fejlesztése
A SCANIA szervizműhely folyamatainak fejlesztése (együttműködve a GKS-el).
- Helyzetértékelés, fejlesztési program végrehajtása, tanácsadás és coaching.
2023-2024 JLR Audit
A Jaguár Land Rover márka magyarországi hálózatának kereskedői auditja (együttműködve az MSXi-vel).
- Értékesítési, vevőszolgálati és management terület
2023-2024 Gép-Coop Kft. értékesítés fejlesztés
A cég értékesítési hálózatában dolgozó munkatársak fejlesztése.
- Képzések és vezetői coaching
2019-2023: Hyundai PEP program
Hyundai márkaszervizek működési folyamatait és hatékonyságát fejlesztő program (együttműködve a steep GmbH-val).
- Szervezeti folyamatok eredményességének javítása, a mérőszámok (KPI) kontrollja és javítása, vezetői coaching
2006-2022: BMW tréningek
Értékesítési, vevőszolgálati és vezetői tréningek a BMW Magyarország részére (részben együttműködve a steep GmbH-val).
- Értékesítők, vevőszolgálati munkatársak és vezetők képzése és vizsgáztatása a BMW AG képzési rendszerének megfelelően
2021-2022: Expressz Szerviz program (Ford, Renault, Toyota)
Márkaszervizek működési hatékonyságát javító szervezet- és értékesítés fejlesztés (együttműködve az MSXi-vel).
- Hatékonyságelemzés, mérőszámok használata, műhelyfolyamatok javítása, vezetői coaching
2020: Hyundai CDP program
Hyundai autóértékesítők személyes képességeit és értékesítési technikáit fejlesztő coaching program (együttműködve a steep GmbH-val).
- Az értékesítési és az ügyfélkezelési munka hatékonyságának fejlesztése személyre szabott coaching programmal
2019: Mazda Hilcz
Szervezetfejlesztés és az értékesítést támogató coaching folyamat.
- Vezetői és vevőszolgálati tanácsadás és coaching
2013-2019: Opel RMax, MyService program
Márkaszervizek hatékonyságának és eredményességének fejlesztése.
- Helyzetelemzés, mérés, értékelés majd a folyamatok és az ügyfélkezelés eredményességének javítása, tanácsadás coaching
2015-2016: Opel vevőszolgálati munkatársak és vezetők fejlesztése
- Ügyfélkezelés, kommunikáció, folyamatok irányítása, vezetői készségek javítása, on-the-job tréning, tanácsadás és coaching